2015. március 2., hétfő

2. Fejezet

  ( Sziasztok!
  Meg is érkezett a következő rész! Azt pedig előre szeretném jelezni, hogy ez az első két-három fejezet arról fog szólni, hogy elmagyarázzam, hogyan is jutottunk el oda, ami az első részben történt. Kis előzetes, ha nagyjából nyolc oldalt lehet kicsinek nevezni... :'D
Remélem tetszeni fog, jó olvasást!^^ )


  Furcsa kapcsolat egy furcsa fiúval.
  Mindig is híres volt az iskolában: a nagyobb 'bandák' folyamatosan verték, megszégyenítették, egy kisebb lánycsoport pedig a nyomában járt, abban reménykedve, talán lehet esélyük nála. Sosem értettem őket... egyik felet sem. Sem az őt porba tiprókat, sem az érte rajongó, alapjáraton kedves, visszafogottabb lányok hadát.
  Mit lehet szeretni, vagy éppen utálni egy ilyen srácban?
  Hófehér bőr, őzike szemek, sötétbarna, rövid haj, törékeny testalkat. Csendes, igazából még beszélni is alig hallottam, kedves, holott egyszer sem láttam még mosolyogni. Ez az egyik, ami miatt az egész iskola hallott róla: nagylelkű és segítőkész, sohasem bunkó, de mindezt úgy, hogy semmi érzelem nem tükröződik az arcán. Szemei olykor érdeklődve felcsillannak, pillantása néha ellágyul...
  Soha, senki nem látta még őt mosolyogni, soha, senki nem hallotta nevetni.
  Nyugodt, mindig a háttérben marad és nem beszél magáról. Azt is mondják róla, hogy ha valaki a társaságát keresi, akkor hajlandó vele egy órát is úgy átfecsegni, hogy egy szó sem hangzik el a szájából a saját életéről. Nekem az is furcsa volt, hogy egyáltalán tud kiadni bármiféle hangot is... hiszen én csak szünetekben láthattam, néha akkor, amikor a saját bandámból kínozta valaki, viszont nem törődtem vele. Ha akarják, verjék meg, ha úgy tetszik, hagyják elfutni.
  Akadt jobb dolgom is- bandavezér létemre viszonylag jól tanultam, szünetekben a srácokkal lógtam, vagy válogattam a lányok közül. Ugyan hozzám is elértek a pletykák, felvontam a szemöldököm, s mentem tovább.
  Nem érte meg odafigyelni ezekre: legfeljebb húsz fős lehetett a rajongói tábora – még csak nem is kifejezetten híres lányok alkották- szinte mindenki a „nyomorék” rétegbe sorolta, és úgy egyáltalán, nem tűnt izgalmas személyiségnek. Titokzatos volt – talán ezért tetszett annak a kis bandának annyira. De nem több. Én pedig nem szeretem a tehetetlen kis nyápicokat. Ha ereje nincs, esze legyen, ha esze nincs, védelme legyen, ha védelme nincs, menjen másik suliba. Itt így működnek a dolgok, és nem egy gyenge kisfiú miatt fog megváltozni a rendszer.
  Nagyjából ennyi volt a róla alkotott véleményem, mindezt pletykák alapján. Nem jártam utána, nem érdekelt. Mint említettem, nem szeretem a tehetetlen nyápicokat...
  Így ment ez egy keddi délutánig...
  Átlagos nap: matek, biológia, föci, angol... valahogy mindig is különösen utáltam ezt a napot, főként az unalmassága miatt. Az óra mintha elaludt volna, párhuzamosan a diákokkal, és mikor néha kicsit magához tért, pár percig ketyegett tovább, majd újra elszenderült. A tanárok monoton hangja olyan, akárcsak egy erős altató, ami még az időt is megállítja – egyszer csak elsötétül a kép, aztán a fejem koppanására a padon ébredek fel. Aztán álmosan felpillantok: mintha az óra az előbb is ennyit mutatott volna...
  Egy ilyen napon vált különlegessé számomra az a fiú.
  Tanulás után, egy sor veszekedés után dühösen rontottam be az iskola zuhanyzójába. Leizzadtam a sok mozgástól, idegeim kikészültek a civakodásoktól, torkom rettentően égett az üvöltéstől. Elegem volt... nem sűrűn borultam ki ilyesmin eddigi életem során, de akkor igen.
  Némán álltam a zuhany alatt, úgy tűnt, a rajtam végigcsordogáló víz a gondolataimat is kimossa belőlem. A hangos csobogás elnyomott minden más zajt, a problémáim a kabin falain kívül ragadtak. Áthatolhatatlan burok, olyan, melynek a forró vizében jó elmerülni, s végül elaludni. Minden ártalmas szó, minden bántó emlék a lefolyó felé zuhant, az összes porcikám elernyedt, elgyengült a hirtelen kellemes élmény hatására. Éreztem, amint a feszültség elhagyja a tagjaimat, szemeimet behunytam, minden érzékem eltompult, azt sem bántam, hogy a bőröm már szinte égett. Még melegebbre vágytam...
  Húsz perc? Harminc? Talán még több? Azóta sem tudom, mennyi időt tölthettem a zuhany alatt ácsorogva. Igazából onnantól kezdve, hogy elzártam a csapot, nem igazán emlékszem semmire. Mintha könnyebben mozogtam volna, a gondolataim kevésbé tűntek már búskomornak, valójában nem törődtem semmivel. Tetteimnek nem volt jelentősége, egészen addig a pillanatig, míg táskámat felkapva ki nem léptem az ajtón.
  Halkan kattant a zár a hátam mögött, s azt hiszem, bennem is akkor kattanhatott át valami.
  A fiú feje a falon koppant, mikor megláttam őket. Hangosan zihált, meggyötört arcán apró horzsolások éktelenkedtek, szemeit félig behunyta. Távolról hallottam a halk, elfojtott nyögéseit, ami minden egyes őt ért rúgás után felszakadt belőle. Teste a földön reszketett, légzése egyre gyorsult, fulladt...
  És nem mozdultam. Ahogy máskor sem.
  – Undorító buzi!
  – Nincs pasid, hogy megvédje a picsád?!
  – Otthonról még nem basztak ki, kölyök?! - Három erős, egy gyenge ellen, mocskos szavak a hallgatással szemben. Hangjuk visszhangzott a folyosón, nevetésük hányingerkeltő vidámsága belekúszott a fülembe.
  Pár perce azt hittem, ma már nem lehet rosszabb. Tévedtem...
  A tagjaim maguktól mozdultak, a lábaim a helyiség vége fel vették az irányt. Éreztem, ahogy a düh ismét szétárad bennem, megfeszítve minden apró izmomat, megfertőzve minden józan gondolatmenetemet. Nem tudtam, miért teszem ezt, mi ez az érzés, mi ez a harag... de abban a pillanatban nem is akartam megtudni.
  A kezeim ökölbe szorultak, akaratlanul dobbantottam egyet a lábammal.
  Egy másodperc alatt megállt az idő.
  Dühödt mozdulatom hangját visszaverték a falak, olyan volt, mint egy hangos üvöltés... A három bántalmazó lassan megfordult. Tudtam, hogy itt vége a harcnak. Megfeszült testtel, idegtől remegve fúrtam sötét tekintetem az övékébe, egyetlen szót sem szóltam, csupán összeszorított fogakkal fojtottam vissza feltörni készülő ordításomat. Megfagyott a levegő, senki nem mozdult, senki nem szólt. Próbáltak volna meg...
  A saját embereim tették ezt... én magam sem értettem, miért védtem azt a fiút, de olyan elárultnak éreztem magam, mint még soha. Olyan volt, mintha becsapnának, hátba támadnának a sajátjaim. Ez pedig cseppet sem csillapította a dühömet...
  A gúny eltűnt, hangjuk elveszett, izmaik elgyengültek, feladva a harcot. Tisztában kellett lenniük azzal, mivel jár egy vezér haragja... ismeretlen erejű vágyat éreztem aziránt, hogy megmutathassam nekik, mi a következménye ennek, haragom egyszerűen képtelen volt nyugodni.
  Ideges lettem azért, mert bántották őt, idegessé váltam magam miatt, mert nem találtam ésszerű magyarázatot a tetteimre. És az utóbbi keltette értetlenség kezdett erősödni. Nem uraltam a tagjaimat, az agyamra átláthatatlan vörös köd telepedett, melyben egy kétségbeesett sikoly hangja lassan elviselhetetlenné változott – a félelem kiáltása. Féltem, hogy nem érkezem időben...
  Mikor rájöttek, hogy takarodniuk kell, szinte egyszerre hajoltak meg, majd azonnal el is kotródtak az iskola ezen részéből.
  Szemeimet lehunytam, nem tudtam lecsillapodni, míg hallottam sietős lépteik zaját.          Megborzongtam, az undor végigjárta mindenemet. És a legrosszabb, hogy valahol magamtól is undorodni kezdtem...
  – Jól vagy? - kérdeztem halkan, egy fáradt sóhajjal kiadva magamból minden indulatot. Lassan elernyedtek a testrészeim, tekintetem már nem tükrözött haragot, hangom is teljesen nyugodttá vált. Mint egy agymosás... úgy tűnt kitörölték belőlem az elmúlt perceket, a némaság simogatta az elmémet. Mindezt egyik pillanatról a másikra, és mégsem foglalkoztam vele, nem tituláltam magam azonnal betegnek, őrültnek, bolondnak. Nem törődtem semmivel, elfeledtem társaimat, akiket az imént küldtem el, vállaimat leengedtem, mint valami nyugtató, szétáradt bennem a megkönnyebbültség. Ma már másodjára... Egyszerűen ráemeltem a szemeimet, türelmesen várva a válaszára, sebeit méregetve.
  Remélem, semmi komolyabb...
  – Jól.
  Óvatosan mozdultam felé: leguggoltam elé, tekintetem néhány pillanatig elidőzött kifejezéstelen arcán, majd lesiklott a hasára, ahová a legtöbb rúgást kaphatta. Inge bekoszolódott a piszkos cipőtalpaktól, teste összegörnyedt, még mindig védve magát az esetleges támadásoktól.

  – Nagyon fáj?
  – Túlélem.
  – Én nem akarlak bántani.
  – Tudom.
  – Megköszönhetnéd.
  – Nem fogom.
  – Miért nem? Kórházba is kerülhetsz...
  – Máskor sem kerültem. Nincs mit megköszönnöm. - A fiú olyan halkan beszélt, hogy alig tudtam kivenni a szavait. Nem volt ideges, én sem, nem emelte föl a hangját, én sem.
  – Megmentettelek.
  – Megmentettél attól, hogy otthon maradhassak. És ezzel belelöktél egy újabb küzdelembe.
  – Nem fognak ártani neked.
  – Te is azt teszed.
  Itt egy pillanatra elhallgattam. Folyamatosan a szemeit fürkésztem, egy másodpercre sem fordítottam el a fejem.
  Hatalmas, mély őzike szemek, beszédesek és mégsem árulnak el semmit. Olyan, mintha egy halandók számára ismeretlen nyelven írt üzenetet olvasnék, melyet minél tovább figyelek, annál inkább kíváncsivá tesz. Fogva tart, nem ereszt, valahol könyörög azért, hogy valaki végre megértse a szavait. De hisz ez lehetetlen... nem értem ezt a nyelvet. Akkor lehet, hogy ad más jeleket? Más jeleket, amikből én, tudatlan ember is olvasni tudok?
  Talán ezért borult el az agyam... Talán mindig is ismerni akartam az üzenetét?
  – Nem tűrheted, hogy örökké ezt tegyék veled.
  – Dehogynem.
  – Miért?
  – Az teljesen mindegy.
  – Nem mindegy. Nem hagyom...
   - Hagyni fogod. És te okozod majd a legtöbb fájdalmat.
  Értetlenül hőköltem hátra. És ez mégis mit akar jelenteni...? Mi ez az egész? Most én vagyok a hibás...?
  – Ezt miből gondolod?
  – Olvass a sorok között, ismerd fel a jeleket, gondolkodj előre!
  – Miért...?
  – Hogy megláthasd a jövőt... - hangja suttogássá halkult, tekintete elrévedt, arcán mintha egy kicsiny izom megrándult volna. Éreztem, tudtam, hogy nem mond többet. Még jobban bezárta a kapukat maga körül, olyan tisztán hallottam a csapódások hangját, mint akkor, amikor nemrég kiléptem erre a folyosóra. Láttam, ahogy egy fal emelkedik közé és közém – mintha eddig magához engedett volna. Ilyen lenne egy bensőséges beszélgetés vele...? Szólni akartam még hozzá, hallani a válaszát, azonban a szavak nem jöttek: meredten bámultam sebes bőrét, finom vonásait, óceán mélységű szemeit.
  „Ki vagy te...?” - nem tudtam megszólalni, hogy feltehessem ezt a kérdést. Pedig annyi mindenre kíváncsi voltam... mi történt velem, hogy a segítségére siettem? Miért féltettem őt ennyire? Mit tett velem, hogy teljesen lehiggadtam? Mit akar a pillantásaival üzenni? Miért csinálja ezt? Miért tűr?
  És... egyáltalán ki ő...?
  Teljesen összezavarodtam. Egyre több és több kérdést kreáltam magamban, ki akartam következtetni a választ, 'tudni' akartam, holott ez lehetetlennek bizonyult. Csak ő képes nekem mindenre felelni, rá van szükségem ahhoz, hogy feltárhassam a titkokat.
  Ott legbelül féltem, hogy a tudás talán semmi jót nem hoz, talán csak még bonyolultabbá teszi a helyzetet, és teljesen elkeserít. Már ha kiderül itt bármi is...
  Abban a percben még a talajt a lában alatt sem éreztem biztosnak, a többi érzésemről nem is beszélve: nem értettem, mi ez a furcsa bizsergés a bensőmben, ez az ellenállhatatlan vágy, hogy megismerhessem őt. Mert igen, minden titkot látni akartam. Mindet, kivétel nélkül.
  Ekkor hirtelen felállt.
  Összerezdült a gyors és meggondolatlan mozdulat okozta fájdalomtól, kicsit újra meggörnyedt. Én azonnal felpattantam, kezeimet kicsit közelebb tolva felé, hátha szüksége van segítségre. Lenézett végtagjaimra, arcán átsuhant egy alig észrevehető érzelem – valami, amit ismét nem tudok megmagyarázni vele kapcsolatban. Ma már sokadjára...
  Végül nem fogadta el a támaszt, egyszerűen biccentett, majd óvatos léptekkel elindult a kijárat felé.
Nem mentem utána, felesleges lett volna. Egyértelműen nem kért többet belőlem, és minden összekuszált katyvasz ellenére – ami akkor az agyamat uralta – fel kellett ezt ismernem s elfogadnom. Utánafordultam, kezeimet már leengedtem. Úgy éreztem, kezd kissé kitisztulni az agyam. Noha még nem jöttek a szokásos „Te nem vagyok komplett, JongIn...” gondolataim, ami máskor a teljes épségemre utal, úgy tűnt, kezdek újra normális lenni.
  Alakja csupán két-három méterre lehetett tőlem, de ahogy távolodott, úgy tért vissza a józan eszem is. Felsóhajtottam, s ezt az állapotomat kihasználva szólásra nyitottam a számat:
  – Miért nem mosolyogsz soha?
  Megtorpant. Tompa hangom idegenül csengett még a saját fülemben is, nyelnem kellett egyet. Ennyit a józan észről...?
  Lassan megfordult, de csak félig. Úgy éreztem, nem akar a szemembe nézni, mintha most először elbizonytalanodna. Kissé összeszűkült szemei a talajt vizsgálgatták, mégsem láttam, hogy teljesen zavarban lenne. Sőt... kezdeti apró megingása egyszerű gondolkodásba hajlott, arckifejezése nem változott, tartása sem vált feszültté. Egy komoly, gyenge, de elképesztően okos fiú állt előttem, olyan, aki miatt azt kívántam, bár ismerném már évek óta.
  – Láttad az arcomat, amikor... amikor megvertek?
  Lágy, rekedt hang a délután némaságában. Az ő szavai nem visszhangzottak, nem volt bizonytalan, félős, ahogy én azt mindig is hittem. Halk, elmélkedő, és éreztem, hogy összeszorul a gyomrom...
A kicsi ablakokból beszűrődő gyenge fényben megcsillant sápadt bőre, mikor felém fordult. Teljes testtel, nem úgy, mint az előbb. A haldokló sugarak kihangsúlyozták lányos szépségét, felragyogtak szemeiben, melyek akkor úgy pillantottak rám, ahogy egykor azt hittem, lehetetlen...
  Pupillái kitágultak, sötétbarnán tündöklő tekintetét az enyémbe fúrta. Annyi érzelem, annyi kimondatlan szó villant a gyönyörű szempárban, hogy azt eddig elképzelni sem tudtam. Átható, végtelen mélységű pillantás, remény, beletörődés, keserűség, fájdalom, hamis öröm... és tisztaság. Felbecsülhetetlen értékű, örök tisztaság.
  – Az az én igazi mosolyom...


  Akkor mintha megértettem volna. Úgy éreztem, mindent látok, mindent tudok... s csak később derült ki, hogy soha nem tekinthettem a lelkébe. Talán rájöttem, hogy a titokzatosságát szeretik, talán rájöttem, hogy én magam is képtelen leszek szabadulni a megmagyarázhatatlan világából. Nem tudtam, szeretnék-e egyáltalán szabadulni... semmiben sem lehettem biztos, egy dolgot leszámítva: azzal a mondattal kezdődött el az én igazi életem...

  


13 megjegyzés:

  1. Kai szimpi. Luhan valóban nagyon titokzatos. Kicsit fura, olyan értelemben, hogy mikor azt a részt olvastam ahol Jongin kérdezi, hogy miért engedi, hogy megverjék olyan érzésem támadt, mintha Luhan a jövőbe látna. Előre tudná, hogy Kai mit fog kérni tőle, mi lesz köztük. De itt valahogy mintha élvezné, hogy verik, akkor később miért kér segítséget?
    A leírásaid még mindig nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ez de édes! Kait lerendezted egy mondattal! :D
      Hmmm... hát az a helyzet, hogy ráéreztél Te itt a dolgok lényegére, de ezek sajnos olyan kérdések, amikre legközelebb a történet végén fogsz választ kapni. :3
      Úgy reméltem, hogy tetszeni fog az olvasóknak ez a titokzatos LuHan! Szeretem az ilyen őrültke karaktereket, minden történetemben van minimum egy!
      Köszönöm szépen, hogy írtál, hamarosan folytatás! :) <3
      Laura

      Törlés
  2. Anyám, de vártam már a folytatást! És pont ugyanarra gondoltam, amikor olvastam, mint Nono. A jövőbelátós dolog is beugrott, meg hogy akkor ha most nem kér a segítségből, meg elviseli a verést, sőt szinte tényleg olyan, mintha élvezné (oké, nem a mazochista módon gondoltam, de valamiért, mondjuk büszkeségből), akkor miért kér mégis védelmet? Azt hittem, szimpla kis sulis, "megvédem a kis bénácska, de cuki pasit" dolog lesz belőle, mindezt bemutatva a szerelmesen szenvedő Jongin szemszögéből, és pont emiatt lehet lélektani, meg indokolt a szép, költői fogalmazás. Erre tessék! Átmentünk misztikumba! :D Egyébként tetszett, feldobta a napomat, főleg, hogy 1 órától fél 8-ig ültem az üzemorvosnál. :/
    Alig várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nos... igen, akkor most Te is feltetted ugyanazokat a kérdéseket, de ugyanúgy tudok rájuk válaszolni, ahogy Nonónak is :'D Egyszóval ezek olyan dolgok, amik a történet vége felé fognak kiderülni ( a misztikus részétől pedig senki ne várjon sokat ) :3
      Igen igen, először én is azt hittem, hogy valami totál sablon lesz belőle! :D Viszont nem szeretek ilyesmit írni - vagy ha mégis, akkor brutális realitással. Sablonnak indult, olyannak, amivel úgy voltam, megírom csak magamnak, inkább fel se töltöm, aztán jött az isteni szikra!
      Nagyon örülök, hogy tetszett!^^
      Egytől fél nyolcig...? o.O Én amikor kórházban vagyok, általában csak három-négy órát szoktam várni, ez meg így... úristen, ezt hogy gondolták?! Szegénykém... :/
      Köszönöm szépen, hogy írtál nekem, hamarosan folytatás! :) <3
      Laura

      Törlés
  3. Hát ez nem semmi. :)
    Naggggyon komoooly 0.0
    Azt hittem, hogy 'Na, majd a kövi részből hátha kiderül valami' erre jössz ezzel a titokzatos, mégis sokat mondó résszel.
    Eddig se láttam teljesen tisztán a dolgokat, de most már konkrétan megvakultam xD
    Még mindig nagyon tetszik ahogy írsz, tényleg nagyon magával ragadó. :)
    Azthiszem, nemis. Máris ez az egyik kedvenc ficim. Csak kèrlek ne tűnj el :)
    Köszönöm és nagyon várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Megnyugtatlak, hogy itt az utolsó részig elég nagy lesz a homály!^^ :D Imádom, amikor nem lehet kitalálni, mi a helyzet, ezért mindig ilyen ficit írok :3
      Édes vagy, köszönöm a dicséretet! Eltűnni pedig akkor fogok legközelebb, ha ez a gépem is befuccsol... kezd elegem lenni a laptopokból -.-
      Igyekszem a következővel, és köszönöm szépen a kedves szavaidat! :) <3
      Laura

      Törlés
  4. Sziaa! Épp csak felnéztem az oldalra, hogy újra elolvassam az első részt, de megleptél. Fogalmam sincs, hová fokozod ezt... Egyre sablonosabbnak érzem magam amiatt, amit képes vagyok írni Neked. Kifogyok minden szóból, ami Téged illetne. Nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire beleszerettem az írásodba és kijelenthetem, hogy nem túlzok. Soha, egyszer sem olvastam ilyen élvezettel semmit, pedig meg kell hagyni, sokat olvasok. Amikor még írtam, inkább a haladós cselekvés stílus volt rám jellemző, mert nem gondoltam, hogy ilyen csodálatosan meg lehet írni egy "elmélkedést", azaz gondolatmenetet, amíg nem olvastam a két blogod. Talán sosem fogok megtanulni ilyen elképesztően írni, ami talán letör, de mindig csodálattal fogom olvasni minden egyes szavad. Reggel óta a kórházban dekkoltam és kimondhatatlanul jó érzés volt erre hazaérni. A vérvételtől teljesen lemerültem, de erőt adott az, hogy elolvashattam. A szereplőválasztásodról nem is tudok mit mondani, valahogy pont eltaláltad a két fiút, akit a leginkább megszerettem az egész bandából. Így még inkább kemény fába vágom a fejszém, hogy megtaláljam az igazi biast, mert képtelen vagyok választani a két csodálatos fiú között, de nem is tudom, hogy miért kéne. Eltértem a témától, de a lényeg, hogy köszönöm ezt a fejezetet is és nagyon várom a következőt <3 Destiny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Most nem tudok mit írni... *w*
      Én mindig is inkább elmélkedéseket írtam, imádok például filozofálgatni - mivel nekem pont az nem megy, ami ezek szerint Neked igen. A csatajelenetek, meg úgy egyáltalán, minden, amibe nem tudom igazán a karaktereim érzelmeit, gondolatait belevinni, azokat nem vagyok képes normálisan megírni.
      Ahogy ebben a fejezetben is... nem is volt ez harcnak mondható, amit JongIn leművelt a társaival, de minimum ötször átolvastam és átfogalmaztam, mire arra a tűrhető szintre jutott, amilyenen most van. :'D
      Szóval becsüld meg, ha az ilyenek Neked mennek, mert általában az akció érdekli az embereket. :)
      Szerintem nincs olyan, hogy egy író "nem lehet olyan jó", mint a másik. Ezt ki mondja meg? Ki határozza meg, mi a tehetség? Olyan van, hogy van valakiben írói véna, másban meg nincs - éppen ezért, mivel kétlem, hogy téged megfosztottak volna egy ilyen vénától, nem hiszem, hogy jobb lennék. :) Mindenki egyedi... és ezért mindenki munkája értékelhető és valahol művészi. ;)
      V-várjunk csak...? o.O Te múlt időbe raktad azt, hogy írsz? Abbahagytad volna...? Szabad tudni, miért? :(((
      Úgy tűnik, minden olvasóm a kórházból került ma haza... :'D Szerencsétlen! Én azt a négy órát, amit átlagosan ott töltök a váróteremben ( minden évben kétszer-háromszor azért, hogy aztán a doki megmondja, nincs változás, ugyanazokat a gyógyszereket kell szednem -.- ) de nem egész nap!
      El tudom képzelni, mennyire hulla lehetsz. :/
      Nekem is ők a kedvenceim :3 Először beleszerettem Kaiba, aztán Luhanba és azóta is a kedvenc párosom!^^
      Köszönöm szépen a dicséreteket, ezt a hosszú-hosszú kommentet, hogy olvastál, hogy élvezted... *w* De most tényleg nem tudok mit írni a szavaidra, nincs ember Rajtad kívül, aki így szeretné, amit írok és...
      Hát megható, na! :3
      Szóval köszönöm, hogy írtál nekem, hamarosan folytatás! :) <3
      Laura

      Törlés
  5. Szia! ^^
    Kaiból nem néztem volna ki, hogy a végére ennyire bedühöd, de örültem, hogy megvédte szegény LuHant! És az, hogy fantasyt csináltál a végén! *.* Huhaa :DDD Nagyon tetszik!! Rettentően jól írsz!! Megígérem, hogy legközelebb hosszabb kommentet írok, de ma már hulla vagyok. >< Viszont mindenképpen akartam neked írni. Szóval ez lett belőle, nagyon sajnálom!
    Elképesztően jól írsz, és gyönyörűen fogalmazol! Teljesen átjön a történet, és már most imádom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hidd el, számomra is abszurd ez a "szerelem sokadik látásra", viszont csak így lehetett megírni.. :'D
      Hoppá... o.O Neked is elmondom, hogy ne várj sokat ettől a "fantasytól", mert ebből a szálból nem lesz semmi. Igazából nem is fantasy, szimplán csak titokzatos^^.
      Nagyon örülök, a tetszett, igyekeztem! Jajjjj te, így is édes vagy, hogy egyáltalán írsz! :3
      Köszönöm szépen, hogy írtál, olvastál, dicsértél, és még sorolhatnám, hamarosan folytatás! :) <3
      Laura

      Törlés
  6. Szia!

    Tegnap este már egyszer elolvastam, de akkor úton voltam Àlomvilág tengerén egy csónakban pár báránykával ^^, szóval csak azt tudtam leszűrni, hogy ezt újra el kell olvasnom éber állapotban. Most megtettem, de már átsodródtam a komival a szerdába.

    Írnék ide mindeféle dicsérő szót, meg olyanokat is, amiket ki kéne pontozni :-P annyi minden jó jut eszembe erről a történetről és a fogalmazásodról.
    De talán tudnék valamit, amit még nem írtam egy blogra sem az írónak.
    Ez pedig az, hogy nincs is annyira elveszve a fiatal generáció. Nem is tudom, hogy fogalmazzam meg. Sok helyről lehet hallani, olvasni, hogy a diákok, fiatalok nem tudnak fogalmazni, nem értik, amit olvasnak, stb.
    Nem tudom, nem vagyok jártas a témában, lehet, hogy hülyeséget is hoztam fel. De a lényeg, hogy lassan egy éve annak, hogy rászoktam a fanfictionök olvasására durván nagyüzemi szinten (~100<), így mindenféle stílusban olvastam jóformán mindig nálam fiatalabbak irományait. Ősszel majdnem minden nap 20-30 fejezetet olvastam el, hogy a lemaradásaim behozzam. Abból a kb. 100 ficből, ha minden 10-ben volt egy(-két) gyöngyszem, de azok tényleg kiemelkedően tehetséges írói vénával vannak megáldva.

    Visszakanyarodva oda, hogy mit is akarok kinyögni ilyen kínkeservesen az az, hogy imádom az írásodat. Olvasás közben majdnem kiesett a szemem, annyira koncentráltam, felgyorsult a szívverésem és nem bírtam nyugton ülni. :-)
    Olyan izgalmasnak ígérkezik. Már a páros is felér egy tapsviharral (vagy egy orgazmussal,bocs) KaiLu *csakazértisígyhívomőket) talán pont velük olvastam először önállóan csak Exo-s ficet tavaly tavasszal. Igaz, nem emlékszem annak még a címére sem, pedig elolvasnám még egyszer nosztalgiából. Na jó, ez nem ide tartozik *OFF*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (bénàzok itt össze-vissza, nem baj folytatom itt :-P )
      Azt még elmondom, hogy becsaptam saját magamat. ^^ Láttam a csoportban kiírva a szereplőket, de én csak Jongint jegyeztem meg közülük és valamiért Baekhyunt képzeltem a másik srácnak. Most már rájöttem, hogy a profilfotód tréfált meg. *^.^* Az agyam összekeverte az olvasott és a látott dolgokat. Eleve úgy írtad meg az első részt, hogy név nem volt benne, csak a végén, de az is Jongin, akit tudtam. Igaz, furcsa volt, hogy mióta lett Baeknek őzike szeme. ^^ Nem baj, Luhanak is örülök. De még mennyire! :-D
      Eleinte úgy hittem, hogy a védelem valami testőr címen jelenik majd meg. (*értelmesen fogalmazok*) Pl. Kai véd valami gazdag porontyot, akivel túl közel kerülnek egymáshoz. Hát ez az elmélet megy a L'ecsóba. :-P Ez sem baj, talán így érdekesebb lesz.
      Luhan végtelenül szimpi nekem. Pedig nála titokzatosabb ember nincs még egy. :-) Semmivel sem tudok többet Jonginnal róla, de akkor is felé húz a szívem. *-* Àtmegy mysticbe a fiction? Juj. Nekem is az jutott eszembe Lu szövegéről, hogy 'Na, mi vagy Te, egy jós?' *ismétlés* érdekes lesz.

      Úgy érzem, nem csak a fiúknak fog fájni ez a történet, de nekem is. :-(

      Köszönöm, hogy olvashattam, izgatottan várom a folytatás. Pusz <3

      Törlés
    2. Szia!^^
      Igazából tényleg nagyon el van veszve a mai fiatalság, szerintem a 90%-uk azt sem tudja, hogy erre a világra született. :/ Szóval nem, egyáltalán nem mondasz badarságot, mert ez így igaz! És elkeserítő...
      Ahaaa, szerinted huszonéves vagyok? :DD
      Jézusom... O_o imádok olvasni, de ennyit még én sem daráltam le egy nap alatt!
      Nagyon örülök, ha megfogott, amit írtam, igyekeztem ám!^^ De ahogy a legtöbb is mondtam már, sajnos sohasem vagyok megelégedve azzal, amit írok - szerintem egyik író sincs. Mert azt, ami a fejemben megszületett, képtelen vagyok visszaadni, csupán töredékét, vagy még annyit sem. És ez kissé elszomorít... :/
      Viszont tényleg nagyon jó hallani, hogy mégis tetszett! Örül az a dinka szívem! :D
      KaiBaek...? Pedig a képen ott van LuHan is! =D
      Jaaaaj, azért sok puszit kapsz, ha szereted Lulut!^^ Egy kicsit magamat írtam bele, kevertem azzal a karakterrel, amit én mindig is láttam a kis Bambiban, tettem bele egy kis yaoit, és így született meg ő! Egyszóval ő nagyon a szívemhez nőtt az első pillanattól kezdve, úgyhogy örülök, ha valaki szimpatikusnak találja!^^
      Ajjaj... miért hiszi mindenki azt, hogy itt fantasy lesz...? :'D semmi ilyesmi, maximum titokzatosság, de azt is meg lehet magyarázni. Jóóó, talán egy minimális, teljesen elhanyagolható kis misztikum lesz benne, de a műfajokhoz sem írtam fantasyt, és igazából nem is tervezek.
      Miért is fog ez neked fájni? :D
      Köszönöm szépen, hogy írtál, olyan kis közvetlenre sikeredett! Hamarosan folytatás! :) <3
      Laura

      Törlés