2015. március 8., vasárnap

3. Fejezet

  ( Sziasztok!^^
  Hát, gyerekek... ígérem, a következő jobb lesz! :'') Nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de hosszúnak legalább hosszú! Nagyon remélem, azért túl nagy csalódást nem fogok okozni, és valamennyire tetszeni fog. Úgyhogy bocsánat, nem vagyok mostanában formában... :(
  DE! Kijelenthetem, hogy ez az utolsó olyan fejezet, ami még a múlttal foglalkozik, a következőben azért már haladni fogunk!
  Felvet jó pár kérdést a fejezet, és... Jó olvasást!^^ )




  JongIn pov:

  Minden úgy történt, ahogy ő azt előre megmondta: másnap újabb sebekkel lépett ki az iskola kapuin, az azt követőn még többel, aztán még többel... Úgy tűnt, a horzsolások, karcolások hihetetlen sebességgel gyógyulnak a bőrén; amit szerda délelőtt láthattam rajta, annak csütörtökre nyoma sem maradt, amiket csütörtökön kapott, péntekre eltűntek. Tekintetünk minden áldott nap összeakadt, legalább egy pillanatra – a nagyobb sebeit ragtapasszal fedte le arcán, azonban a kisebbek már sehol sem voltak.
  Rájöttem, nem ez az egyetlen dolog, amit egyszerűen nem lehet megmagyarázni vele kapcsolatban.
  Kutakodni kezdtem utána... utána, LuHan után, akinek a közelébe férkőzni lehetetlen, akinek a mosolyát elnyerni reménytelen próbálkozás, akinek valódi énjét meglátni képtelenség. Mégis belekezdtem... és ha már belekezdtem, nem fogom abbahagyni ilyen könnyen.
  Mert le akartam rombolni a falait, melyeket ő maga épített a saját két kezével. Ismerni akartam a gondolatait, az érzéseit, amiket senkinek sem mutatott meg, mert én szerettem volna az első olyan ember lenni, akiben igazán megbízik. Nem is tudom, minek nevezhetném ezt... szerelem? Rajongás? Mánia...? Ezek mindegyike? Megfogalmazhatatlan. Körülötte semmiben sem lehetek biztos, semmire nem vehetek mérget, hiszen állandóan meglep valamivel. Így néha olyan, mintha a saját érzéseimet sem ismerném... Felállítok magamban egy elméletet, aztán egy pillantásával lerombolja. Mindig.
  Azt hiszem, kiderítettem róla valamit, majd azonnal megcáfolja valamivel. Akarva, akaratlanul, tudatosan, véletlenül, de állandóan viharokat szít bennem: háborúzom magammal, háborúzom vele...
  És ez felvet egy újabb kérdést: miért?
  Mi ez, szerelem sokadik látásra? Mivel váltotta ezt ki belőlem?
  Emlékszem, aznap, mikor először siettem a segítségére, mindent megváltoztatott bennem. Pontosan úgy, ahogy azóta egyfolytában: nem szól egy szót sem, nem ér hozzám, csupán a távolból rám emeli a tekintetét, ezzel az összes eddigi elvemet a semmibe ölve.
  Igen, eddig fajult ez az egész... eleinte én bolond, elhittem, a vele kapcsolatos érzelmeim le is zárultak azzal a keddi délutánnal. Nem lett igazam: azóta sem árul el magáról semmit, hiába keresgélek, kutatok, egyszerűen lehetetlen meglelni az igazi LuHant.
  Így hát maradtak a pletykák ( amiket a mára igen megfogyatkozott rajongó táborától hallok ), melyekről fogalmam sincs, alaptalanok-e, vagy sem.
  Egyetlen egy ilyen hírt sikerült igazolnom, viszont ez is csak fokozta a kíváncsiságomat. Hetente egyszer rózsákat vett: két feketét, két fehéret és két rózsaszínt. Ennyi. Talán barátnője van és neki viszi, talán az anyja üldözi állandóan a virágárushoz friss növényért az asztalra. Csakhogy a fekete nem jó dísznek, nem is a szerelem jelképe.
  Arra gondoltam, esetleg valaki sírjára viszi őket... de akkor sem értettem. Rózsaszín a fekete és fehér mellé? Lényegtelen. Megint nem jutottam sehová, megint nem tudok semmi lényegeset.
  Végül is, ezen nincs mit rizsázni: a szembeszomszédom, én pedig egy szót nem tudnék mondani róla. Titokzatos... valószínűleg ezen tulajdonságáért van az a kisebb lánybandája. Talán én is csak ezért igyekszem megismerni. Válaszokért.
  Mégis, a legidegesítőbb, hogy mikor
'közelebbi' kapcsolatba kerültünk, akkor sem értettem semmit, ami hozzá fűződött...

  "
Nem javult a helyzet, cseppet sem...
  Mióta kiderült LuHan mássága, a kínzások száma egyre csak növekedett, s mióta a verések megsokszorozódtak, a fiú tanulmányi eredménye romlott, mióta leromlott, minden más is hanyatlott azzal együtt. A bandák erősek voltak, LuHan pedig félt. Napról napra egyre jobban...
  Én pedig nem tehettem semmit. Segíteni szerettem volna, mindennél jobban vágytam arra, hogy ott lehessek mellette. Azonban, ha megvédtem, kedves, álmos hangján közölte velem, semmi szüksége rám és többet ne csináljam ezt. Minden alkalommal rábólintottam, aztán újra megjelentem, amikor csak lehetőségem volt rá. Ő pedig megint elküldött.
  Tudtam, hogy nem lehetek mindig vele, amikor valami baj történik, főleg így, hogy rendszerint eltaszít magától. Nyilvánvalóan nem kérte a közbenjárásomat, amibe bele kellett törődnöm... félig sikerült is.
  Nem kerülte el a figyelmem, hogy rosszabbodnak a dolgok. LuHan félt, ez tagadhatatlan volt. Én pedig kezdtem nagyon aggódni.
  Így volt ez azon a napon is, mikor láttam, ahogy a fiú eltűnik a mosdó ajtaja mögött. Megint a szokásos szituáció: délután, miután már mindenki hazament, besétál a mellékhelyiségbe, amiből azonnal ki tudtam következtetni, mi lesz a folytatás. Majd' fél perccel később még két srác is eltűnt a mosdóban...
  Megfordult a fejemben, hogy elsétálok. Vállat vonok, s egyszerűen elindulok hazafelé, ahogy azelőtt is tennem kellett volna. Igazából nem tudtam eldönteni, egyáltalán szégyelljem-e magamat ez a gondolatom miatt... elvégre nem érek el semmit. Nem hazudott; én ártok neki a legtöbbet, amit bár elképesztően nehéz belátni, nincs más választásom. Igaza van.
  Természetesen, ahogy már sokadjára, akkor sem hallgattam az eszemre...
  Mint akit villámcsapás ért, megrándultam, s hirtelen a vécé felé fordultam. Míg én magammal harcolok, LuHan egyedül van. Már percek óta...
  Abban a pillanatban elindultam a mosdó felé.
  Kisebb puffanásokat lehetett hallani a falakon túlról, éreztem, ahogy ismét elborul az agyam... megfeszült a testem, mikor dühösen fújtatja szinte feltéptem az ajtót. Nem gondolkodtam, hiszen felesleges volt. Idegesen rontottam rá a két ökörre, akik rám se hederítve ütötték meg újra és újra a gyenge fiút.
  Egy csapás, egy rúgás, egy gúnyos szó... szinte nem is fogtam fel, mit tettek. Egyszerűen a falnak taszítottam mindkettőt, nem törődve azzal, mekkorát nyekkennek.
  Nem, nem voltam a legerősebb. Közel sem. Tekintélyem volt, amit a bandám nélkül is tudott mindenki – nekem nem kellett harcolnom. Legalábbis ezekkel a senkikkel biztosan nem... a halálos ítéletüket írnák alá, ha hozzám érnének, ez minden alacsonyabb rendűre vonatkozott. Bár, ahogy elnéztem őket...
  Nem is kéne vezérnek lennem.
  – El. Most...
  Szavaim nem hatottak: az egyik fenyegetően elindult felém, már épp szólásra nyitotta a száját, mire azonnal elkaptam a torkát.
  Rémülten nyögött egyet, kicsi szemei a duplájára tágultak...
  – Most! – Nem engedtem. Ujjaim egyre jobban szorították, tudtam, ha csak egy fél centivel feljebbi pontot nyomok meg, elájul. De megkíméltem.
  Idegtől remegve elengedtem, löktem rajta egyet búcsúzóul, amekkorát csak lehetett. Bár többet felé sem pillantottam, hallottam, ahogy tántorogva elsétál a falhoz, hátát nekidöntve az egyetlen támaszának. Csak nem arra számítottál, hogy a társad majd segíteni fog...?
  Szerencsére már nem kellett nekik több, egy szó nélkül elhagyták a mosdót, bevágva maguk mögött az ajtót. Olyan volt, mintha ezzel fenyegetni akarnának – éreztem a haragjukat, ott élt minden mozdulatukban: hangos, dübörgő léptek, fújtatás, ajtócsapkodás... mintha számítana valamit. Mintha érnének valamit.
  Aztán LuHanra pillantottam. Ez gyors volt...
  Tekintetem nem lágyult el úgy, ahogy szokott, egyáltalán nem. Összeszűkült szemekkel méregettem, rá is éppúgy mérges voltam, mint azokra a senkikre, akik az előbb még itt játszották az eszüket. Csak annyit kellene tennie, hogy enged nekem. Nem várom el, hogy megkérjen rá, védjem, nem várom el, hogy megköszönje, meghálálja bármivel is. Szavak nélkül ajánlottam fel magam, nem is szeretnék érte hasztalan mondatokat.
  Egy kedves pillantás, és a világ legboldogabb emberévé tudna tenni. Csupán ott a baj, hogy ez neki nem igazán akaródzik.
  – Minden oké? – kérdeztem halkan, közömbös hangon. Ezúttal nem voltam képes lenyugodni... idegesített, hogy nem hajlandó a szemembe nézni, hanem egyszerűen csak bambult maga elé, mintha nem most kergettem volna el a bántalmazóit. Akik már nem is érdekeltek... miattuk már nem tudtam felhergelni magam.
  Lábait felhúzta, kezei az ölében pihentek, fejét lehajtotta, így arcáról nem lehetett leolvasni semmit. Szinte biztos, hogy ha rám pillant, ugyanazt az érzelemmentes fiút fogom látni, akit mindig, mégis ezt akartam.
  – Igen.
  – Nem óhajtasz idenézni?
  – Menj el...
  Hangjában apró, alig észrevehető kérést véltem felfedezni. Ezúttal is úgy beszélt, mint akkor, mikor először mentettem meg: halkan, úgy, mintha nem is ebben a világban lenne, mintha nem is idevaló lenne. De most volt benne valami. Valami, ami megrémisztett, s olyan deja vu érzést keltett bennem, hogy abba beleborzongtam. Soha nem parancsolt vagy követelt, soha nem könyörgött, azonban fojtott szavainak kicsiny visszhangja kérlelést csengett a fülemben – éppen olyan, halkan, ahogyan beszélt, és éppen olyan tisztán is.
  Végigjárta testemet a remegés, dühöm nem párolgott el, de egy másik érzés is költözött mellé: aggodalmam újra visszatért, szeretetem összemosódott a haragommal, ami talán az eddigi legveszélyesebb énemet hozta a felszínre. Nem tudtam, szidjam vagy csak hagyjam ott, magamhoz öleljem vagy lökjem el... ezek mindegyikét szerettem volna egyszerre, s egy másodpercre tényleg azt hittem, az én fejemben lehet nagyobb zavar, mint az övében.
  Leguggoltam elé.
  Tudtam, hogy ez egyszer már megtörtént... és biztos vagyok benne, hogy ő is erre gondolt. A gyomrom ismét összeszorult, idegességgel vegyes érzelgősségemet nem tudtam hová tenni.
  – Miért? Nézz rám, LuHan!
  – Mert arra kértelek, hogy távozz.
  – Remegsz... – Hangom suttogássá halkult, mikor észrevettem, hogy vállai kissé reszketnek.
  – Igen.
  – Félsz?
  – Nem.
  – Hazudsz?
  – Igen.
  Még mindig nem merte rám emelni a tekintetét, tovább fürkészte ölében fekvő kezeit.
  Arra gondoltam, mindig is tehetetlen voltam a közelében, de ennyire még sosem. Fogalmam sem volt róla, mit tehetnék, mondhatnék neki... hisz mi csak szavakkal kommunikálunk. Még azokkal is alig... de ő nem mosolyog, mimikája semmit nem árul el, az érintéseket nem engedi... akkor hogy máshogy? Nekünk csak üres mondatok maradtak.
  – Miért nem nézel a szemembe? Miért hazudsz?
  – Nem akarok...
  – Tőlem miért félsz?
  – Nem félek tőled.
  – Akkor emeld fel a fejed...! – Lassan felemeltem az egyik kezem, hogy magam felé fordíthassam az arcát, csak pár milliméterre lehettem tőle, amikor elhúzódott. Erre nagyot sóhajtva tudatosítottam magamban: csak szavak. Soha nem lesz több. Egy kicsivel sem.
  Egy pillanatra behunyta a szemeit, nyelt egyet. Aztán egy hirtelen mozdulattal felém kapta a fejét.
  Hátrahőköltem a látványtól...
  Félelemtől csillogó pillantása bizonytalanabb volt egy űzött vadénál, kétségbeesettebb, reménytelenebb, s legbelül, a legmélyén sokkal könyörgőbb is. Láttam benne az értetlenséget, a tehetetlen dühöt, melyben mindketten osztoztunk. Vajon én is így nézhettem rá...? Vajon van még embernek ilyen beszédes szeme?
  Ekkor kinyújtotta a lábait, kezeit maga mellé ejtette a földre.
  Egy újabb tett, melytől meglepett nyögés szakadt föl belőlem: ingének utolsó néhány gombja feltépve, nadrágjának cipzárja szétszaggatva. Alhasán egy hosszú, de alig látható vágás volt, úgy tűnt, mintha csak felhorzsolták volna a bőrét. Vér éppen csak szivárgott belőle, azt hiszem, talán nem is késsel sebezték meg.
  De akkor nem is ez számított.
  Elborzadtam... tudtam, azonnal tudtam, mégis miért történhetett, viszont képtelen voltam felfogni.      Hogy merhették ezt tenni...? Miféle megszégyenítés ez...?
  Egyszerűen lefagytam. Érzékeltem, hogy még mindig engem figyel ugyanazzal az űzött tekintetével, mégsem reagáltam. Az agyam kattogott, lázasan kereste a megoldást, a magyarázatot, azonban egyfolytában ugyanoda jutottam: sehova... ismét a nullán voltam, úgy ahogy eddig is. Nem értettem, hogy süllyedhettünk idáig... és abban sem vagyok biztos, hogy valójában meg akartam tudni.
  Undorodtam. Hiszen én is egy ilyen bandát irányítottam... mi még ismertük, mi az a tisztelet, mi a kegyelem és a szent. Már ha léteznek még itt ezek a szavak...
  – Nem ússzák meg – suttogtam.
  – Dehogynem.
  – Soha. Te pedig védelmet kapsz. Ha tetszik, ha nem.
  – Semmi sincs ingyen. És én nem tudok fizetni.
  Lehajtottam a fejem.
  Olyan gondolatok cikáztak az agyamban, melyektől képtelenség volt szabadulni... képek, pillanatok róla, róla, akiről ilyesmit még képzelnem sem volt szabad. Mégis, ahogy kimondta azokat a szavakat... Édes jelenetek tűntek fel előttem, amint keskeny válláról lehúzom az inget, amint karcsú derekát átölelve húzom az ölembe, amint apró teste elveszik az enyém alatt... mert akartam ezt.
  LuHan talán egészen mást értett a fizetség alatt, sőt... egyértelműen mást értett, én viszont nem szerettem volna mást. Igazából eszembe sem jutott, hogy kérjek valamit cserébe. De azzal az utolsó két mondatával megmozgatott bennem valamit – valamit, amit nagyon el szerettem volna titkolni előle. Féltem attól, mi várhat még itt rá ezek után, de legbelül én is erre vágytam, csupán nem ilyen formában. Ezt be kellett ismernem...
  Bármilyen undorító vagyok, olyasmit kívántam tőle, amit épeszű ember nem teljesítene, és nem is kéretném tőle. De...
  Nem mertem a szemébe nézni. Rettegtem, hogy meglátja a gondolataimat, hogy kitalálja, mit szeretnék tőle, s megvet érte. Jobban, mint én saját magamat.
  – Az egész bandám melletted áll...
  – Miért cserébe?
  Behunytam a szemeimet. A bűntudatom már akkor is előtört, a lelkiismeretem mardosott belülről, holott igazából akkor még semmit sem fogtam föl. Fogalmam sem volt róla, mekkorák a szavaim súlya... a józan eszem elszállt, s egy ismeretlen, furcsa érzés irányított helyette: olyasvalami, aminek nem lenne szabad, olyasvalami, ami mindent tönkretehet. Én mégis engedtem neki...
  – LuHan... - suttogtam rekedten, mire nem felelt. Talán látja...? Talán már tudja...? Érzi, mire vágyom...? - Feküdj le velem...”





  Akkor még nem bántam igazán. Nem mertem arcára pillantani... nem is fogtam föl, hogy ezzel mit műveltem, mennyi mindent rontottam el teljesen és egyben visszafordíthatatlanul. Hiszen tudtam, hogy elfogadja az ajánlatomat. Nincs más lehetősége...

  



19 megjegyzés:

  1. Nekem ez a rész is nagyon tetszett. Szerintem nem lett elkapkodott, inkább sokkal merengősebb, vagy mi is erre a jó szó. Még mindig fura, ködös és misztikus, még ha konkrétan nincs is benne semmi természetfeletti. Elég brutális, ahogy szegény Luhannal elbántak... és pont ilyesféle megalázást akar Jongin is alkalmazni rajta. Valóban semmivel sem jobb, mint azok, akik verték a fiút. Oké, azért várom, hogy mi lesz velük, meg érdekel, izgulok értük, de egyébként az ilyesmi elég beteges. Ez most nem ellened szól, mert szerintem te nagyon is érzed ezt, pont ilyesmit akarsz megfogalmazni te is. Kíváncsian várom, mit fogsz kihozni belőle, milyen megoldást adsz az egésznek, már ha adsz egyáltalán. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hu, hál' istennek így gondolod...! Tényleg nagyon aggódtam. Utálok olyan munkát kiadni a kezeim közül, amiket nem érzek olvashatónak, ma is csak azért tettem föl, mert már egy ideje elhatároztam, hogy vasárnap frissítek. O_o
      VÉGRE! Végre valaki ráérzett! *w* Látod, hogy beteges, és szerintem a gondolataimat is látod... És ilyen hamar! *w*
      Most el tudom képzelni, mennyire furcsán hangzik, amit írok, de tényleg nem számítottam arra, hogy valaki észre fogja venni a beteg oldalát a dolognak. Viszont nagyon-nagyon örülök Neked! Kezdek bízni abban, hogy életemben először meg fogják érteni, amiről szól a ficim!!! :3
      Ezzel sikerült feldobnod az estém, köszönöm szépen!^^
      Mert igen, ritka az ilyesmi mostanában...
      Köszönöm szépen, hogy írtál ( és még milyen hamar! ), hamarosan folytatás! :) <3
      Laura

      Törlés
  2. Szia Laura!

    Már megint kellemes perceket okoztál nekem. Köszönöm!Nagyon este van és most többet nem tudok írni,de legközelebb bepótolom. Már várom a következő fejezetet. Minden jót! Pixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hoppá... nem azt mondtad, hogy nem a Te stílusod ez a fici? :D Jóóó, csak mondom, én nagyon örülök, ha olvasod! *w*
      Köszönöm szépen kedves szavaidat, hamarosan folytatás!
      Aludd ki magad! ;) <3

      Törlés
  3. Szia! Elkeserít, hogy rengeteget írtam Neked és nem rakta ki. Megpróbálom felidézni, remélem nem hagyok ki semmit.
    "Szerinted ez az, amikor nem sikerül olyan jól megírnod egy fejezetet? Akkor milyen, amikor jól írod meg? Túlszárnyalod Magyarország legnagyobb íróit, mint Mikszáth, Jókai, Gárdonyi és hasonlók? Ha ötöd ilyen jól írnék, mint amilyenre ez a "nem olyan jó" fejezet sikerült, én lennék a legboldogabb ember. Minden szóval próbálok tanulni Tőled, hátha egyszer ilyen jó író lehetek s bár ez kicsiny feltételezés, de reménykedek. Ami megnyugtat, hogy még van időm tanulni, na meg a korom, ami nem igazán határoz meg engem. Nehéz úgy érvényesülni, ha a veled egykorú emberek, akik körbevesznek, nincsenek a szinteden. Ez talán egoistának hangzik, de túl korán nőttem fel és komolyodtam meg, emiatt megértek másokat és mások által érthetetlen dolgokat. Nem bánom, inkább becsülöm. Másképp látom a dolgokat és olyan világ van bennem, amit mások nem értenek. Sajnálom, hogy belementem az életembe, ami talán unalmasnak tűnik, de ezzel azt akartam írni, hogy nagyon nagyra becsüllek és olyan látok az írásodban, amit talán más nem. Minden egyes mondatot, szót és betűt értek és érzek, számomra ez olyan különleges. Különleges vagy. Minden fejezettel rádöbbentesz valami újra, olyan dolgokra és érzésekre, amit eddig nem ismertem. Erről jutott eszembe a mondat, mely Luhan száját hagyta el: Te okozod majd a legtöbb fájdalmat.- egyszerűen ez az a mondat, ami az egész történet alapja. Az önkéntes és önkéntelen kegyetlenséget, a fájdalmat és azokat az érzéseket, amelyeket nem mondunk ki. Egy olyan oldalról mutatsz meg egy történetet, amit korábban nem ismertem. Őszintén megvallva, ennyi értelmetlennek tűnő mondat után úgy érzem, egyszerűen én vagyok a furcsa. Mindenesetre, nagyon várom a következő részt <3
    Destiny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Az az igazság, hogy én sohasem érzem, jó-e a fejezetem, vagy sem. Nálam olyan létezik, hogy nagyjából olyan a teljesítmény, mint amilyet nyújtani szoktam, vagy rosszabb. Ha pedig mégis túl szépnek érzem, mindenképp át kell írjam, mert biztos, hogy valamit nagyon elrontottam benne. :D
      Ááááh, tényleg túl nagyra tartasz... túlbecsülsz. Nem is tudom elmondani, mennyire jólesik minden egyes szó, amit valaha is olvastam Tőled, de egyszerűen nem vagyok képes megérteni, miért...? Talán tudok fogalmazni, talán jól bánok a szavakkal... viszont van egy határ, amit nem lehet átlépni.
      És én sajnos ismerem a korlátaimat... :(
      De tényleg nem akarlak megsérteni, ilyesmire ne is gondolj, csak kezdem egyre inkább úgy érezni, hogy elképesztően túlbecsülsz, viszont azt az írót, akit Te látsz bennem, én nem vagyok képes megmutatni.
      Sajnálom, hogy nem áll módomban azt az embert adni, akire gondolsz... :(
      Ó, hát nem vagyok egyedül?
      Tizenhárom-tizennégy éves korom óta csak a felnőttek társaságát élvezem, és ismerem az érzést, amikor elfordulnak elfordulnak az embertől csak azért, mert a társai nem értik meg. Holott mindig is igaza volt, mindig is érettebb volt, csupán ott kezdődik a probléma, hogy az őt körbevevők még nem jutottak el a szintjére.
      Igen: kiközösített gyerek voltam, gondolom, ebben Neked is jócskán részed lehetett.
      Úgyhogy egyáltalán nem hangzik egoistának, amit mondasz - köszönöm, hogy leírtad! Én szívemből örülök, hogy valaki rajtam kívül is átélte ezeket, és megértjük egymást! Persze, ez valamilyen szinten átok is... annak nem tudok örülni, hogy lenéznek esetleg az érettséged miatt. De egyben szerintem ez adottság is!
      Most eszembe jutott, mekkora mázli lenne, ha a szomszéd városban élnél! :D Kellene a társaság ide faluhelyre... ( városnak csúfolják a helyet, ahol élek, de valójában lépten-nyomon lócitrom van az úttesten, mindenhol földek... szóval szerintem egyáltalán nem vagyunk városnak gúnyolhatóak )
      Azt hiszem, eljött a pillanat, amikor nem csak gondolom, hanem ki is mondom, hogy szeretnék Veled hosszasan beszélgetni! ( Ezt ne vedd tolakodásnak, kérlek, csak jó ötletnek tartanám, ha hasonló a hasonlóval ismerkedne^^ )
      Hidd el, szinte nincs is annál szebb, amikor az olvasók megértik, amit az író mondani akar! *w* Sajnos jártam már úgy, hogy egyiknek sem sikerült... akkor kis időre abba is hagytam az egészet, nem foglalkoztam az írással.
      Viszont Te itt vagy nekem! *w*
      Köszönöm szépen, hogy kommenteltél és olvastál, hamarosan folytatás! :) <3

      Törlés
  4. Számomra még mindig nagyon durva, hogy hogy tudsz így írni.
    Nagyon imádtam. A te ficid nekem valamiért (ugyan miért, nem is tudom:D) olyan; ha olvasom akkor hagyjál.. Nagyon hagyjál. :D
    És a végén nem ez a tipikus: aaj miért van vége, folytatást akaroook, most!
    Hanem az a WATTAFAKINGFAK?!? 0.0
    Először fel sem fogom, csak ülök és : de ez mi volt? Ezt miért csinálta? Stb..
    Aztán ezektől elvonatkoztatva, teljesen önmagamból kikelve, az éjszaka közepén fangörcsölök! :D
    De komolyan, pedig ez nálam nagyon ritka jelenség.
    Szóval én ezzel a résszel is meg vagyok elégedve! ;) Nagyon is!
    Megől a kiváncsiság, hogy mi miért történik és, hogy hogyan tovább.
    Puszllak :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Ez nagyon édes volt! xD "ha olvasom, akkor hagyjál.. Nagyon hagyjál." :D Ezen jót mosolyogtam!
      Nagyon örülök, ha kapkodásom ellenére is elnyerte a tetszésedet ez a rész - ééés, igen, készülj fel! A történet végéig semmit sem fog igazán érteni senki, legfeljebb majd sejteni lehet, miről lehet itt szó.
      Köszönöm szépen, hogy írtál és olvastál, igyekszem hozni a következőt! Pusszancs! :) <3
      Laura

      Törlés
  5. Szió :)

    Őőő igazad van,bezony,ezt írtam a minap :D de a másik blogodon nem láttam új fejezetet és már hiányoltam szavaid. "igaz,nem az én műfajom" Gondoltam bekukkantok ide is,hátha lesz valami friss. :) És voálááá,lett is és szerintem jól sikerült írás lett!!! Sok olyan gondolatod van,ami elgondolkodtat és ez jó!! ;) Hogy kialudni magam? Szerintem ahhoz egy élet is kevés lenne :D de regenerálódott csöppnyi elmém egy része és újult erővel írtam neked ezt a pár sort ;) Na nem is görcsölök tovább,de azért jobban várom a másik blogodnak folytatását és ezért remélem nem haragszol. ;)

    Ihlettel teli szép napot !

    Üdv Pixy :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Nos... a Néma Angyalból nem tudom, mikor lesz folytatás... deee igyekszem, maradjunk ennyiben. :'D
      Nagyon örülök, ha tetszett - és ha még el is gondolkodtatott, annak még inkább! Arra írom ezt a történetet, hogy mindenkit ( vagy csak pár embert, nekem már az is nagyszerű érzés lesz ) elgondolkodtasson, ráébresszen valamire. :)
      Jaj, köszönöm szépen, hogy vetted a fáradtságot, és kommenteltél nekem még egyszer! Jólesett ám a kis lelkemnek... :3
      Persze, azért is boldog vagyok, ha valaki azt olvassa. Elvégre én rühellem az olyan sztorikat, amiknek a szex az alapja, és akkor kérdezhetnéd, miért írom ezt? Miért, hisz utálom? Nos... fogalmam sincs O_o Nem tudom, tényleg, hogy honnét jött ez az ötlet, de egyszer csak jött, és tudtam, be kell ezt fejeznem.
      Szóval nagyon köszönöm, hogy írtál és olvastál, hamarosan folytatás! :) <3
      Laura

      Törlés
  6. Kedves Laura!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy jelöltél facebook csoportban! ^^ Elmondhatatlanul sajnálom, hogy már egy hete ígértem, ehelyett csak most jövök, de egyszerűen mostanság semmi értelmes nem jut az eszembe vélemények terén, szóval ne várj túl nagy gondolatokat, sajnálom T_T

    Kinézet
    Engem eléggé zavar ez a háttérkép >< Nagyon szép kép amúgy, meg minden, de lehet jobb lett volna betenni egy részét fejlécnek,háttérnek meg valami simát beállítani. Mondjuk nekem mostanság elég gyakran fáj a fejem (hülye frontérzékenység T_T), és ilyenkor a szemem is fáradékonyabb, lehet csak ezért zavar. Láttam, hogy az első fejezetben próbáltad megoldani úgy, hogy a szövegnek fehér háttere volt, de valamiért az sem volt túl jó megoldás. Talán ha halványkék hátteret raktál volna, akkor szebb lett volna, bár nem tudom. Másrészt szerintem esztétikai szempontból sem túl szép, hogy van egy csomó "vágás" az oldalon, mind oldalt, mind alul (ugye ahol újrakezdődik a kép). Elvileg a blog szerkesztőmenü sablon menüpontjában a személyre szabás háttér részénél be lehet állítani, hogy ne gördüljön a háttérkép az oldallal, szerintem úgy jobb lenne talán, bár nekem nem minden háttérképnél adja ki ezt a lehetőséget... :D Ne haragudj, nem akartalak ezzel megbántani, csak mostanság tényleg nagyon fáradékony a szemem, és emiatt ha nem egyszínű a háttér, akkor mindig ki kell jelölnöm a szöveget (akkor is, ha egyébként olvasható). Persze ha mást nem zavar, akkor ne hallgass a hülyeségeimre, majd kijelölöm a szöveget, csak gondoltam megemlítem :) Amúgy se nagyon van okod panaszkodni, mert itt kb. ki is fújt a negatívum :D

    Fogalmazás
    Gyönyörűen fogalmazol, komolyan, lehetetlenül szépen ábrázolod az egészen apró, jelentéktelen dolgokat is, így valahogy minden olyan varázslatos lesz. Olyan dolgokat is leírsz, amik mellett alapból elsiklik az ember tekintete, mégis olyan gyönyörűen írod le, hogy egyszerűen képtelen vagyok hétköznapi módon elképzelni ezeket a jeleneteket (ilyen gyönyörű szavakhoz nem illene közönségesen elképzelni egy dolgot), mintha egy misztikus, fantasy világot írnál le (igazából még arra is gondoltam, hogy ez lesz belőle, és valami természetfeletti okból gyógyulnak gyorsan Luhan sebei, de gondolom reális történet lesz). De még a smut is, úristen, hiába nem tudtam róluk semmit, hiába szexszel kezdődött már a legelső fejezet, valahogy egy pillanatra sem éreztem közönségesnek, mert azt is úgy sikerült leírnod, hogy gyönyörűvé tetted :3

    Történet
    Érdekes módon az első fejezetből nem sokat értettem, de mégis átéreztem a főszereplőnk érzéseit, olyan szépen írtad le őket. Ami nagy szó, mert amúgy komolyan lila gőzöm nem volt, hogy most pontosan mi, miért és hogyan történik, tele volt kérdőjellel a fejem, de ez mégsem akadályozott meg abban, hogy együtt érezzek Jonginnal. Aztán a következő fejezetben Luhannal. Aztán megint Jonginnal, aztán megint Luhannal. Végig váltakozott, hogy kit kedveltem jobban, de ezután a fejezet után egyértelmű: Luhant. Amúgy nagyon tetszik az alapszituáció: kellőképpen különleges, kellőképpen angst, és mindez gyönyörűen megírva. És most egyre inkább érdekel, hogy miről fognak szólni a továbbiak? Persze nyilván az marad, hogy Jongin "megerőszakolja" Luhant, cserébe megvédi, de ezen kívül? Vajon mik lesznek a történések? Rettenetesen érdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatás:

      Szereplők
      Valahogy nem zavart, hogy eleinte nem tudtam, hogy kinek a szemszögéből írod a dolgot, pedig zavarni szoktak az ilyenek. Mondjuk szerencsére csak ma kezdtem el olvasni, így már tudtam, hogy KaiLu történet lesz, és valamiért rögtön Kait képzeltem a mesélő szemszögébe. De szerintem lehet, hogy nem ártott volna ezt a dolgot és a szereplőket is már korábban tisztáznod (esetleg egy ismertetőben, amiben leírod a műfajt is), mert én például nagyon vizuális alkat vagyok, mindent elképzelek, így kifejezetten idegesít, ha a második vagy későbbi fejezetben derül ki, hogy egész eddig tök más szereplőt képzeltem az ember helyébe, mint aki valójában szerepel, így mindent újra kell terveznem :D
      És akkor most tényleg rátérek a szereplők személyiségére: szerintem ez a legnagyobb erőssége a történetnek, és nagyon imádlak, hogy nem egyszerű szereplőket hoztál. Nem szeretem, hogy manapság a legtöbben belekényszerítik a tagokat bizonyos "szerepekbe". Van egy seme, aki mindig bunkó és tahó, és van egy uke, aki mindig rohadt aranyos és cuki és semmi rosszat nem tesz és totál kivagyok az ilyen egysíkú karakterektől. Nálad viszont nem ilyenek! Amilyen váltást a második fejezetben csináltál, hát azért szétölelgetnélek, esküszöm. Az első fejezet is tetszett, mert ott úgy tűnt, hogy Jongin a kis cuki, törődő seme, Luhan pedig kevésbé cuki uke. A második fejezetben viszont mindent megfordítottál, hirtelen Kai sokkal kegyetlenebb lett (de továbbra is szimpatikus maradt), Luhan pedig iszonyat aranyosra és szerethetőre sikeredett. És aztán a végén megint kicsit összetöröd az illúziót, hogy Luhan még meg se köszönte a segítséget, szóval nem is tűnt már olyan kedvesnek és aranyosnak, valószínűleg csak az iránta érzett mérhetetlen sajnálatom miatt láttam ilyennek. Kai pedig megint újra szimpatikus lett, ahogy fokozatosan kezdett "beleszeretni" Luluba (mondjuk aki valóban szerelmes, az ingyen megvédi, nem kér cserébe semmit, főleg nem a másik testét, szóval vagy nem szerelemről beszélünk, vagy Jonginnak olyan lelki problémái vannak, hogy ilyen eltorzult képe van a szerelemről). Aztán most már megint kicsit ellenszenves lett Jongin, hogy mégis hogy képes ilyet tenni Luhannal? Szóval folyamatosan összezavarsz, és ez tetszik. A szereplők már most, két fejezet után is okoznak meglepetéseket, és már most is bepillantást nyerhetünk mind a jó, mind a rossz oldalukba. De Luhan abszolút kedvenc lett. Jongin viszonylag egyszerű gondolkodásához képest Luhan egy éles kontrasztot alkot, minden egyes szava egy újabb rejtélyt tár elénk, úgy, hogy közben egyiket sem tudjuk megfejteni, mert nem elég az ismeretünk hozzá.

      Helyesírás
      Nagyon meg vagy dicsérve, semmi hibát nem találtam benne, bár lehet, hogy ennek az is köszönhető, hogy teljesen magával ragadott a szöveg, de egy feltűnőbb elírást biztos észrevettem volna, de nem találtam ilyet, ennek pedig nagyon-nagyon örülök :) Ahj, zseniálisan jó ez a mű *-*

      Amúgy indiszkrét módon, puszta kíváncsiságból megkérdezhetem, hogy mióta írsz?

      Köszönöm, hogy olvashattam, ne haragudj, hogy ennyit írtam, és a véleményem 99%-a tök értelmetlen, tényleg nem vagyok mostanság jó a véleményírásban ><

      Bomi

      Törlés
    2. Kedves Bomi!
      Ne tudd meg, mennyire örültem ennek a véleménynek! Teljesen feldobtad vele a napomat!
      Khm... szóval igen, a háttér. Sajnos tudom, de az a helyzet, hogy a blogger eleinte azt sem engedte beállítani, hogy normális betűtípussal tudjak írni. Aztán jött ez a kép ide, de akkora méretűt nem engedett betenni, amekkorát kellett volna: minden háttérre kijelentette, hogy túl nagy, holott jóval a megengedett méret alatt voltak... O_o Úgyhogy nem igazán boldogulok vele, viszont köszönöm, hogy szóltál, igyekszem változtatni!
      Jaj te lány, akkor mi vár még rád? :D Bátran kijelenthetem, hogy a történet végéig semmit, de úgy semmit nem fog senki érteni, legfeljebb sejteni lehet majd, mi is folyik itt. Egyszóval készülj fel mindenre, amit csak el tudsz képzelni, mert gyűlölöm a sablonokat!
      Igen, a sablon karaktereket is... őszintén! Mi a jó az olyan sztorikban, ahol szinte előre tudod a szereplők gondolatait, döntéseit, lépéseit? Sablon az egész, nincs benne fordulat, karakterfejlődés, és úgy egyáltalán, miért nem az író talál ki egy személyiséget? Miért másol?
      Én ezt nem értem... ._.
      Nyaaa, annak pedig különösen örülök, ha LuHant szereted jobban! *-* Nagyon sokat dolgoztam a kis töketlenen, mire sikerült ezt kihoznom belőle. Nagyon remélem, hogy a következőkben is elnyeri majd a tetszésedet!
      Helyesírás pedig... szerintem, aki nem ír helyesen, az ne is írjon, vagy legalább lektoráltassa. :/ Lehet, nagyképűnek tűnök, de rettentően zavar, amikor olvasok egy történetet, és minden harmadik szóban ott virít a rossz toldalékolás, netán vesszőhibák, elírások... holott csak oda kellene kicsit figyelni, na meg azért nem kicsit előnyös dolog, ha valaki ismeri a magyar nyelvtant, és alkalmazni is tudja.
      Ugyan, semmi gond! Az, hogy most írtál nekem, nagy öröm számomra, ráadásul szép hosszú véleményt biggyesztettél ide! Nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen nem akármilyen írónő, mint te foglalkozik a blogommal, úgyhogy köszönöm szépen! Igyekszem javítani a hibáimon, s hamarosan hozom a folytatást!
      Még egyszer nagyon köszönöm a dicséreteket ( amik elképesztően jólestek a csöppnyi lelkemnek :3 ), és az észrevételeidet is, mindent! :) <3
      Laura

      Törlés
    3. Hoppá... ez lemaradt! O_o
      Közel nyolc éve írok!^^ Ezt a kérdést feltehetném neked én is...? :3 Olvasgattam tőled ezt-azt a blogodon, ami jelenleg szünetel, és kíváncsivá tettél!

      Törlés
    4. Ahjj, nagyon kíváncsi vagyok, mert a véleményeddel természetesen csak még jobban felkeltetted az érdeklődésem :D Mondjuk már látom, hogy van következő fejezet, és akár olvashatnám is, de mostanság biztos nem fogok olvasni, leghamarabb talán kedden, mert kórházban leszek T_T
      És amúgy úristen, zavarba hozol xD Ne mondj ilyet, hogy "nem akármilyen írónő", mert nem igaz :D Vagyis hát de, valójában az akármilyen alatt vagyok, de gondolom te nem úgy értetted >< :D Mindenesetre nagyon szépen köszönöm, jól esik ilyet olvasni, pont tőled :$
      Amúgy wow, az azért szép szám :) Én tavaly januárban kezdtem el életemben először szerepezni (ha jól emlékszem xD), azóta meg jött minden magától :) Szóval kicsivel több, mint egy éve :)

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mindenek előtt BOLDOG SZÜLINAPOT! :-)
      Nem tudok semmilyen ajándékot adni, de kommentelni tudok. Ha már annyit halogattam, hogy írjak ide, most megteszem, ez szerintem épp elég lesz. Ajándék kommentnek ne nézd a minőségét. ^^

      Ez az egész kialakulóban lévő helyzet egyáltalán nem jó. (ezt eddig is tudtuk ^^) Ha nem lenne ilyen minőségi módon megírva, nem nagyon olvasnám, mert felzaklat. Csak az villog az agyamban, hogy MIÈRT?... Ki mit mièrt tesz és ez most miért volt...
      Jongin megőrült, ilyet nem lehet...de mégis meg fog történni és tényleg ő fog Luhannak a legjobban ártani.
      Van egy olyan érzésem, hogy itt nem lesz happy end. De ki tudja? Mit is jelent a happy end? Sokféle módon alakulhatnak a dolgok, ami ezt eredményezi és még csak nem is kell sírigtartó szerelem meg esküvő.
      Kit érdekel...ha mindenki meghal vagy egy emberi roncs lesz, akkor is egyedülálló a történet és a fogalmazás; vagyis olvasom, míg csak írod. :-)
      A képről van egy szösszenetnyi sztorim. Imádom ezt a képet, szóval nemrég beállítottam háttérnek mobilon, anyukám bejött a szobámba majd kézbe vette. Kérdezi, hogy valami lány van beállítva? Èn meg nem is figyeltem rá, csak arra eszméltem, hogy ezután elkezdte pocskondiázni...inkább nem írom le. De tovàbbra is imádom nézegetni ezt a kèpet Lunanról. Jól el lehet merülni a tekintetében *.*
      Ennyi voltam most :-P Remélem, legközelebb tartalmasabb vélemény hagyok magam után. ^^
      Várva-váromba folytatást. Pusz <3

      Törlés
    2. Szia!^^
      Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, tényleg jólesett! :3
      Nem nem, ez a helyzet bezony nem jó. Beteg az egész. Idővel rájössz, hogy valahol ez a történet alapja és egyben értelme, de hadd jussunk el a végéig, ahol minden kiderül! :D
      Igen, éppen ez az, hogy mi számít happy endnek? Nem spoilerkedek, mert hát miért tenném...? :'D Úgyhogy ere inkább nem írok semmit! :3
      Piszkálták az én Lulumat...? Hát igen, sajnos megkérdezték már tőlem, hogy ki az a szép kislány a blogomon, és miért rövid a haja! Hiába, antifanok! Akkor is nőnek nézik, ha kilométerekre kiugrik a srác ádámcsutkája! xD
      Köszönöm szépen, hogy írtál nekem, és ne haragudj, amiért ilyen későn válaszoltam! Hamarosan folytatás! :) <3 Pusszancs!

      Törlés
  8. Szia! Először is, nyugodtan elküldhetsz ahova akarsz, mert hát igen... Késtem, tudom. Nem is keveset. Sajnálom! Az utóbbi időben sok minden történt velem, de nem fogok most magyarázkodni, mert szerintem felesleges. Szóval még egyszer sajnálom!

    Ahh Jongin mégis hogy képzelte ezt?!?!?! Ezzel fog ártani a legjobban Lulunak. :((((((((( Milyen önző már. Akármennyiszer is megvédte Lut, akkor is, hogy a fenébe kérhet ilyet cserébe?!
    Szegény LuHan!! TT.TT Hogy tehetik ezt vele azok a mocskok?! Miért hagyja magát, miért nem ellenkezik? Oké, hogy nem olyan erős, de akkor is. Azt hiszem LuHanon nem nagyon fogok kiigazodni (,már ha lehet egyáltalán). Mint írtad is, a legjobb szó rá a titokzatos. Elképesztően kíváncsi vagyok, hogy miért ilyen, mi történhetett vele a múltban, és mi fog a jövőben.
    Hihetetlenül jól írsz, tökéletesen fogalmazol, sehol egy helyesírási hiba, nagyon ügyes vagy! :D
    Nos akkor megyek is, és elolvasom a következő részeket, és kommentelek mindegyikhez. ^^

    VálaszTörlés